loading...

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

بازدید : 27
سه شنبه 9 خرداد 1402 زمان : 13:42

یکی از خدمات بسیار مهم تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر خودرو خارجی می باشد. تعمیر ماشین خارجی نیازمند تخصص و تجربه فراوانی دارد و علاوه بر آن هزینه و زمان مناسب را می طلبد. این مرکز با داشتن کارشناسان حرفه ای و مسلط به ساختارهای خودروهای خارجی انواع تعمیرات تخصصی را انجام می دهد.

این تعمیرگاه با تجربه درخشان در زمینه تعمیر خودرو خارجی خدمات کاملی را در این زمینه به انواع مدل های ماشین خارجی روز دنیا ارائه می دهد. این تعمیرات بصورت تخصصی توسط تعمیرکار حرفه ای در این مرکز انجام می شود. در ادامه در فیکس آپ کار برخی خدمات تعمیر خودرو خارجی را اشاره خواهیم کرد:

  • تعمیر ماشین خارجی
  • تعمیر موتور خودرو خارجی
  • تعمیر گیربکس خودرو خارجی
  • تعمیر جلوبندی ماشین خارجی
  • نصب آپشن خودرو خارجی
  • سرویس دوره ای خودرو خارجی
  • لوازم استوک خودرو خارجی
  • صافکاری و نقاشی ماشین خارجی
تعمیر خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر خودرو خارجی – فیکس آپ کار

تعمیر ماشین خارجی

خودروهای خارجی با توجه به ارزش بسیار بالایی که دارند همیشه نیازمند خدمات حرفه ای و تخصصی هستند. تعمیر ماشین خارجی جزء معدود خدماتی است که در زمینه تعمیرات ماشین انجام می شود. این خودروهای خارجی ساختار کاملاً متفاوتی نسبت به خودروهای داخلی دارد و نمی توان تعمیرات آن را به تعمیرکاران خودروهای داخلی سپرد.

از این رو مجموعه تعمیرگاهی فیکس آپ کار اقدام به تعمیر خودرو خارجی کرده و این خدمات را با هزینه و زمان مناسب بصورت ضمانتی ارائه می دهد. مالکین خودرو های خارجی می توانند با حضور در این مرکز تعمیرگاهی از مشاوره رایگان و عیب یابی خودرو استفاده نمونه و در نهایت تعمیر خودرو خارجی خود را به فیکس اپ کار بسپرند.

تعمیر موتور خودرو خارجی

یکی از خدماتی که این مجموعه بصورت حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد، تعمیر موتور خودرو خارجی می باشد. خودروهای خارجی معمولاً دارای موتور های حجیم و پیشرفته هستند که به مرور زمان با توجه به نحوه استفاده و رسیدگی ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

تعمیر موتور خودرو خارجی بصورت اساسی و کامل انجام می شود و پیش از آن توسط تعمیرکار مربوطه عیب یابی صورت می گیرد. زمان و هزینه انجام تعمیر موتور خودرو خارجی محاسبه و در صورت تایید مالک خودرو انجام می شود.

تعمیر گیربکس خودرو خارجی

فیکس آپ کار تعمیر گیربکس خودرو خارجی را علاوه بر خدمات تعمیر موتور نیز انجام می دهد. این تعمیرات تنها بر روی گیربکس های خودکار یا اتوماتیگ صورت می گیرد. مشکلاتی نظیر سر و صدا، تاخیر در تعویض دنده، عدم جا رفتن دنده یا عدم حرکت در حالت درایو از مشکلاتی است که در تعمیر گیربکس خودرو خارجی رفع می شود.

کارشناس پس از عیب یابی و مشاهده مشکلات موجود در گیربکس اتوماتیک اقدام به رفع آن ها نموده و پس از آن مجدد مورد تست و بررسی قرار می گیرد. خدمات تعمیر گیربکس خودرو خارجی در این مرکز بصورت کامل و تضمینی صورت می گیرد.

تعمیر جلوبندی ماشین خارجی

تعمیر موتور خودرو خارجی - تعمیر گیربکس خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر موتور خودرو خارجی – تعمیر گیربکس خودرو خارجی – فیکس آپ کار

جلوبندی خودرو یکی از بخش هایی در خودرو است که بدلیل استفاده از قطعات و لوازم مصرفی بیشتر مورد خرابی قرار می گیرد. تعمیر جلوبندی ماشین خارجی یکی از خدمات دیگر تعمیر ماشین خارجی است که ارائه می شود. در تعمیر جلوبندی خودرو خارجی پس از آن که عیوب مشخص شدند، قطعات مصرفی بررسی و در صورت نیاز تعویض می گردند.

خدمات تعمیر جلوبندی ماشین خارجی در صورت نیاز به تعویض قطعات انجام می شود و قسمت های خراب مورد تعمیر قرار می گیرند. در ادامه مقاله تعمیر خودرو خارجی برخی مشکلاتی که باعث می شود نیاز به تعمیر جلوبندی ماشین خارجی باشد به شکل زیر می باشد:

  • وجود سر و صدا در قسمت جلویی خودرو
  • انحراف خودرو به سمت چپ یا راست
  • وجود لرزش در قسمت جلویی خودرو
  • لاستیک سایی در چرخ های جلویی

نصب آپشن خودرو خارجی

از دیگر خدماتی که مجموعه فیکس آپ کار ارائه می دهد نصب آپشن خودرو خارجی می باشد. در برخی خودروهای خارجی کم آپشن می توان با نصب آپشن لذت رانندگی را افزایش داد. آپشن های ظاهری و فنی که قابل نصب و استفاده روی انواع مدل های خودروهای خارجی باشد توسط این تعمیرگاه انجام می شود.

علاوه بر این نصب آپشن خودرو خارجی زمانی که یک یا چند آپشن دچار مشکل باشد می توان آن را تعمیر نمود. همچنین می توان آپشن های قدیمی را با آپشن های جدید تر جایگزین نمود. خدمات نصب آپشن بر اساس درخواست مالک خودرو در این مرکز با قطعات اصلی انجام می شود.

تعمیر جلوبندی خودرو - لوازم استوک خودرو - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی خودرو – لوازم استوک خودرو – فیکس آپ کار

سرویس دوره ای ماشین خارجی

سرویس دوره ای از خدماتی است که برای خودرو ها در نظر گرفته می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی فرایندی است که در آن تمام قسمت های فنی و ظاهری خودرو مورد عیب یابی و بررسی قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا اگر مشکلی در قسمت های مختلف خودرو وجود داشته باشد مشخص و اقدام به تعمیر خودرو خارجی شود.

سرویس دوره ای ماشین خارجی باعث می شود تا هزینه های نگهداری یک خودرو کاهش یابد. به این شکل که اگر قطعه یا بخشی از خودرو معیوب باشد، پیش از آن که دچار مشکلات جدی شود رفع می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی در این محل بصورت حضوری انجام می شود.

لوازم استوک خودرو خارجی

خودروهای خارجی که در کشور ایران در حال تردد و استفاده هستند بدلیل نبود نمایندگی رسمی دغدغه تهیه قطعات را دارند. این مجموعه لوازم استوک خودرو خارجی را از کمپانی های معتبر بدون واسطه با هزینه و زمان مناسب تهیه و تامین می کند.

این لوازم استوک خودرو خارجی به درخواست مالکین خودرو می تواند به کارشناس فروش فیکس آپ کار اعلام شود. پس از اعلام نتیجه این قطعه که بصورت اصلی و دارای سلامت کامل بوده به شکل تضمینی ارائه می شود. علاوه بر آن نصب یا تعویض قطعه در این مجموعه توسط تعمیرکاران انجام می شود.

صافکاری و نقاشی ماشین خارجی

در کنار خدمات تعمیر موتور خارجی در این مجموعه، صافکاری و نقاشی ماشین خارجی نیز انجام می شود. بخشی از محوطه تعمیرگاهی فیکس آپ مختص خدمات ظاهری خودرو مثل صافکاری و نقاشی ماشین خارجی می باشد. این خدمات شامل صافکاری بی رنگ، صافکاری PDR و لیسه گیری می باشد.

خدمات صافکاری و نقاشی ماشین خارجی توسط کارشناس حرفه ای و با تجربه در این مرکز انجام می شود. خودروهای خارجی بدلیل ارزش بالایی که دارند خدمات صافکاری و نقاشی باید بصورت کاملاً دقیق و حرفه ای انجام شود. این خدمات دارای کارشناسی و مشاوره رایگان می باشد.

بازدید : 23
چهارشنبه 5 آبان 1400 زمان : 16:41

هاست ابری چیست؟ از پرسش های متداول این روز های میزبانی وب و خرید هاست کاربران فضای مجازی می باشد. هاست ابری و ساختار و عملکرد آن مسئله ای است که کاربرانی که قصد خرید آن را دارند باید بدانند. تفاوت هایی میان هاست ابری و هاست معمولی وجود دارد که باعث می شود هر کاربر جهت خرید هاست برای سایت خود از میان این دو یکی را انتخاب کند.

در آموزش هاست ابری چیست؟ خواهید آموخت:

  • هاست ابری چیست؟
  • ساختار هاست ابری
  • ویژگی های هاست ابری
  • قیمت هاست ابری
  • هاست ابری بخریم یا هاست عادی

هاست ابری چیست؟

امروزه بدلیل استفاده بسیار زیاد کاربران و ورود آن ها به دنیای مجازی، تنوع هاست ها در میزبانی های وب افزایش چشمگیری داشته است. از این رو هاستینگ ها هاست های مختلفی را ارائه می دهند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود این هاست ها را تهیه و استفاده کنند. هاست ابری یکی از جدیدترین و ترند ترین گزینه های حال حاضر میزبانی های وب می باشد. با دهاستینگ با آموزش هاست ابری چیست؟ همراه باشید.

هاست ابری چیست؟

هاست ابری چیست؟

هاست ابری که آن را با کلاد یا cloud hosting هم می شناسیم، نوعی سرویس در شبکه ای کوچک یا بزرگ می باشد که با در آن چند سرور با استفاده از تکنولوژی کلاستر به یکدیگر متصل می شوند. در اصل دیگر هاست ابری یک سرور نیست، چند سرور است. در حالت عادی میزبانی یک وب سایت در یک هاست توسط یک سرور انجام می شود. حال آنکه این میزبانی در هاست ابری بر روی چند سرور انجام می شود.

ساختار هاست ابری

در میزبانی های معمولی، یک سرور میزبان چندین هاست و سایت می باشد. تمام پردازش ها توسط یک مجموعه از سخت افزارها در یک سرور انجام می شود. اما در هاست ابری به جای یک سرور چند سرور استفاده می شود که این سرور ها می توانند بصورت واقعی یا مجازی به یکدیگر متصل شده باشند. به این شکل عملیات یک هاست ابری Cloud Computing نیز گفته می شود.

ویژگی های هاست ابری

هاست ابری بر خلاف هاست هایی مثل هاست وردپرس، ویژگی های متفاوت تری را داراست. در هاست ابری همانطور که در آموزش هاست ابری چیست؟ گفته شد، میزبانی یک هاست توسط چند سرور انجام می شود. این باعث می شود تا یک هاست ابری ویژگی های متحصربفردی نسبت به هاست های دیگر داشته باشد. در ادامه با آموزش هاست ابری چیست؟ این ویژگی ها را مرور می کنیم.

هاست ابری بخریم یا هاست عادی؟

یک پرسشی که بسیاری از کاربران می پرسند این است که هاست ابری تهیه کنند یا هاست عادی. با توجه به آموزش هاست ابری چیست؟ که متوجه تفاوت میان یک هاست ابری و هاست عادی شده اید، انتخاب کاملاً بستگی به خودتان دارد. البته باید این مورد را متذکر شد که یک هاست عادی هم کاملاً نیاز های شما را براورده می کند. پس هیچ اجباری برای تهیه یک هاست ابری وجود ندارد.

ادامه مطلب هاست ابری چیست؟

بازدید : 27
يکشنبه 7 شهريور 1400 زمان : 12:07

با آموزش رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی خواهید آموخت که دلایل زرد شدن رزین اپوکسی چیست و چرا رزین اپوکسی می جوشد و باعث زرد شدن آن می شود. با این آموزش می توانید از جوشیدن و زرد شدن رزین اپوکسی خود جلوگیری کنید.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

بسیاری از تازه کار ها پس از آن که رزین خود را تهیه و لوازم و متریال های خود را تهیه می کنند حین کار متوجه زرد شدن رزین یا حتی جوشیدن آن می شوند و باعث می شود تا در مورد رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی از فروشندگان یا رزین کار ها و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند علت را جویا شوند.

مشکل جوشیدن رزین اپوکسی

در شرایطی رزین اپوکسی بسیار داغ می شود و باعث می شود تا بخار از آن بلند شود یا به اصطلاح خود بخار شود. گرم شدن رزین اپوکسی حین کار بسیار طبیعی است اما نباید منجر به جوشیدن شود. این جوشیدن رزین اپوکسی باعث می شود تا رزین به رنگ زرد درآید. این اتفاق ممکن است برای هرکسی در حین کار با رزین رخ دهد. این جوشیده شدن و زرد شدن رزین باعث می شود تا رنگ رزین اضافه شده ام کار اصلی را خراب کند. با رزین بازار همراه با رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی همراه باشید.

دستور مصرف در زرد شدن رزین اپوکسی

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت تا مانع از زرد شدن و جوشیدن رزین شویم، طبق دستور مصرف عمل کردن است. در دستور مصرف رزین حداکثر وزن و ارتفاع مواد برای قالب گیری گفته شده است. باید به این میزان حداکثری دقت کرد تا رزین بیش از حد گرم نشود. دمای محیط و وزن مخلوط در این چنین شرایطی بسیار مهم است و تاثیر مستقیم می گذارد.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

پیش گرم در زرد شدن رزین اپوکسی

بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند پیش از شروع کار رزین خود را به اصطلاح پیش گرم می کنند. این از پیش گرم کردن رزین معمولاً در حدود پنج دقیقه صورت میگیرد. اما اگر این زمان بیشتر از پنج دقیقه شود باعث می شود تا رزین بحوشدن و زرد بشود و در نهایت در کار رزین بسیار سریعتر از حالت عادی خشک شود.

دمای محیط و در زرد شدن رزین اپوکسی

در فصل گرما معمولاً دمای محیط که کارگاه یا اتاقی از یک منزل باشد ممکن است بسیار افزایش یابد. همانطور که می دانید رزین و هاردنر آن نباید در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین نگهداری شود. بهترین دما بین 23 تا 25 درجه می باشد. اگر این دما در فصل تابستان به 30 یا بیشتر از آن برسد باعث جوشیدن رزین، زرد شدن و در نهایت افزایش سرعت خشک شدن آن می شود.

ترکیب کردن و زرد شدن رزین اپوکسی

در عملیات ترکیب کردن موردی که باعث می شود تا رزین بجوشد و زرد شود، بیش از اندازه نگه داشتن رزین در آب گرم می باشد. این کار باعث می شود تا واکنش های شیمیایی سریعتر انجام شود. با توجه به این که دمای محیط و زرد شدن رزین اپوکسی توضیح داده شد، اگر دما بیش از اندازه بالا باشد باید آن را خنک تر کرد یا در زمانی آن را انجام داد که دمای هوا پایین تر است.

پیشتر در وبلاگ آموزشی رزین بازار آموزش خشک کردن رزین اپوکسی توضیح داده شده است. همچنین در نظر داشته باشید که اگر رزین را در قالب های بزرگتری بریزید رزین کمتری در ظرف مخلوط باقی می ماند که باعث می شود دمای کمتری در ظرف ایجاد شود و مانع از جوشیدن و زرد شدن آن می شود.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

با توجه به توضیحات کاملی که در مورد رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی در این مقاله گفته شد، به چند نکته دقت داشته باشید:

  • استفاده از تهویه مناسب در دمای بالا
  • استفاده از ظرف مخصوص مخلوط و ترکیب کردن
  • مقدار مخلوط کمتر در چند مرحله برای رزین هایی که سریعتر خشک می شوند
  • استفاده از ظروف فلزی در صورت جوشیدن رزین.
  • عدم دور ریختن رزین داغ درون سطل زباله
  • داشتن کپسول اطفاء حریق

ادامه مطلب رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

بازدید : 44
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:41

پس از انتخاب نام دامنه، زمان انتخاب و نحوه خرید میزبان و دامنه، نوبت به سایت می رسد. انتخاب یک میزبان با کیفیت بسیار مهم است زیرا یک شرکت میزبان می تواند اثربخشی وب سایت شما را کم یا زیاد کند. یک میزبان ناپایدار منجر به از دست دادن مشتری، پایین آمدن رتبه سایت و درآمد شما خواهد شد. در این مقاله همراه ما باشید تا معیارهای خرید بهترین هاست را به شما بگوییم.

در آموزش معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰ خواهید آموخت:

  • چگونه یک میزبان خوب انتخاب کنیم؟
  • به چه میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند نیاز دارید؟
  • چگونه کیفیت خدمات میزبانی را بررسی کنید؟
  • خدمات آنها چقدر متنوع است؟
  • چگونه از اطلاعات پشتیبان تهیه می کنند؟
  • آیا میزبان انتخابی شما دوره آزمایشی رایگان دارد؟
  • قیمت آن ها چطور است؟
  • نحوه نظارت و پشتیبانی چطور انجام می شود؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید با میزبانی مشترک شروع کنید. بسیاری از کاربرانی که برای اولین بار از این سرویس ها استفاده می کنند بهتر است به سراغ سرویس های مشترک بروند زیرا آنها ساده و به دور از پیچیدگی تعمیر و نگهداری سرور هستند.

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

گزینه دیگر سرورهای مجازی یا سرورهای اختصاصی است که در صورت نیاز با ارتقا به این سرویس ها می توانید نیازهای روز افزون سایت را برآورده کنید. اصطلاحی که این روزها بسیار رایج است نوع دیگری از میزبانی وب به نام میزبانی Python است که می توانید برای ثبت دامنه در هاست خود انتخاب کنید.

انتخاب نوع میزبانی وب

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال 1400

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

ابتدا باید مشخص کنید که آیا می خواهید از هاست لینوکس استفاده کنید یا از هاست ویندوز. همانطور که از نامش پیداست، میزبان های ویندوز از سیستم عامل ها و نرم افزارهای مخصوص ویندوز و میزبانهای لینوکس از نسخه های مختلف سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند، اما تفاوت آنها برای شما چیست؟

اگر سایت شما با استفاده از ASP طراحی شده است یا از پایگاه داده MSSQL استفاده می کند، اگر می خواهید سایت شما در وب سرور Microsoft IIS اجرا شود، به میزبانی ویندوز نیز نیاز دارید.

اما اگر وب سایت شما با PHP ،Python و غیره طراحی شده است و سایت شما به پایگاه داده MySQL نیاز دارد و همچنین اگر سایت شما برای کار صحیح به سرورهای وب مانند Apache و NGINX نیاز دارد، باید از Linux استفاده کنید.

اگر می خواهید سایت خود را با کنترل پنل های معروف مانند cPanel و Plesk مدیریت کنید، می توانید از سرویس های Linux نیز استفاده کنید. علاوه بر این، اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می کنید، خدمات میزبانی سریع وردپرس گزینه بهتری است.

توجه داشته باشید که برخی از شرکت های میزبان خدمات ویندوز را ارائه می دهند که از سایت های PHP نیز پشتیبانی می کنند. با آموزش معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰ با دهاستینگ همراه باشید.

به چه میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند نیاز دارید؟

در مرحله بعدی شما باید فضای مورد نیاز و پهنای باند را تعیین کنید، خصوصاً اینکه پرونده های سایت چه اندازه هستند. برخی از میزبان ها ادعا می کنند فضای نامحدودی را ارائه می دهند، اما در واقع این فضا نامحدود است، به شرطی که شما فقط پرونده های سایت خود را در آن بارگذاری کرده اید و پرونده دیگری را در میزبان بارگذاری نکرده اید.

پهنای باند یا ترافیک میزان داده ای است که طی یک بازه زمانی بین سایت شما و کامپیوترهای بازدیدکنندگان سایت شما رد و بدل می شود. اگر انتظار دارید سایت شما بازدید زیادی داشته باشد، به پهنای باند بیشتری نیاز دارید.

مانند فضای ذخیره سازی، بسیاری از شرکت های میزبان پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهند، اما به خاطر داشته باشید که شرکت های میزبان از الگوی خاصی پیروی می کنند و کاملاً نامحدود نیستند. این تصور غلط می تواند در آینده باعث پرداخت بیشتر شود.

کیفیت خدمات میزبانی را بررسی کنید

کیفیت سرویس را می توان با توجه به زمان کار تعریف کرد. زمان کاربری به این معنی است که چند درصد از زمان سرورهای میزبان در دسترس هستند. این شامل مشکلی در سایت شما یا مشکلات کدنویسی نیست که از بارگیری سایت جلوگیری می کند. هنگام انتخاب میزبان ، حتماً بپرسید که در صورت خرابی سرور ، چه نوع تضمینی را ارائه می دهند.

خدمات آنها چقدر متنوع است؟

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال 1400

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

ارائه خدمات متفاوت و به روز، با شرایط فنی و قیمت های متفاوت، گستره کار شرکت را نشان می دهد. میزبانی ابری در حال حاضر محبوب ترین سرویس در بین کاربران است، اما برخی از سایت ها بسته به زمان طراحی ممکن است به نسخه های خاصی از نرم افزار سرور نیاز داشته باشند.

بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که خدمات متنوعی را ارائه می دهد، زیرا سایت شما ممکن است با هیچ نسخه ای سازگار نباشد یا شما فقط می خواهید از میزبان C-panel یا کنترل پنل های ویژه ایران استفاده کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از شرکت ها خدمات ایمیل به همراه میزبانی وب را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که می توانید در دامنه خود در کنار وب سایت آدرس ایمیل داشته باشید.

چگونه از اطلاعات پشتیبان تهیه می کنند؟

بسیاری از شرکت های میزبان از اطلاعات شما به طور منظم و خودکار پشتیبان تهیه می کنند و در صورت لزوم به شما ارائه می دهند. در این صورت دیگر نگران بازیابی اطلاعات قبلی نخواهید بود. این خدمات توسط همه شرکت ها ارائه نمی شود.

آیا میزبان انتخابی شما دوره آزمایشی رایگان دارد؟

یک لحظه بسیار ظریف اما حیاتی در یادگیری خرید هاست و دامنه رایگان انتخاب یک شرکت میزبان است، صرف نظر از اینکه این شرکت دوره تست رایگان دارد یا خیر. آزمایش رایگان نشانه خوبی است که شرکت میزبان به خدمات خود اعتماد دارد و می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. دوره آزمایشی رایگان بهترین روش برای ارزیابی راحتی و کیفیت خدمات شرکت است.

قیمت آن ها چطور است؟

قیمت خرید دامنه ها و میزبان ها همیشه یک عامل مهم در تصمیم گیری است، اما عامل اصلی نیست. هرگز میزبان را فقط به دلیل ارزان تر بودن انتخاب نکنید یا به تبلیغات جعلی مبتنی بر هاست و دامنه رایگان اعتماد نکنید. شما باید خدمتی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. بهتر است به جای هاست ارزان، هاستی با خدمات با کیفیت انتخاب کنید و در آینده مجبور شوید سایت خود را به هاست بهتری منتقل کنید.

نحوه نظارت و پشتیبانی چطور انجام می شود؟

جدا از هر آنچه در مورد خصوصیات میزبانهای خرید با کیفیت گفته شد، یک ویژگی بسیار مهم کیفیت پاسخ پشتیبانی است. شما انتظار دارید وب سایت شما ۲۴ ساعته فعال باشد. بنابراین، شما باید به میزبانی بروید که ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز هفته، با یک تیم فنی صالح و باتجربه، مسئولیت شما را بر عهده داشته باشد و دائما میزبان شما را کنترل کند.

نکته دوم برای شرکت های دامنه و میزبان وجود پشتیبانی آنلاین است، علی رغم ادعای برخی شرکت ها، پاسخ آنها آنلاین نیست و در حال حاضر بیشتر آنها مکاتبات ایمیل را ترجیح می دهند. پشتیبانی ۲۴ ساعته به این معنی است که می توانید در هر زمان از روز، حتی در روزهای تعطیل، با یک تماس تلفنی ساده مشکل خود را حل کنید.

این مقاله برگرفته از مقاله خرید بهترین هاست سایت همیار وب است که کامل آن را می توانید از اینجا مطالعه اش کنید.

بازدید : 47
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:42

هاست ایران یکی از محبوب ترین هاست هایی است که در میان میزبانی های وب ارائه می شود. هاست ایران در دیتاسنتر های ایرانی میزبانی می شود. به شکل دیگر می توان گفت هاست ایران در موقعیت ایران می باشد. بسیاری از سایت های ایرانی در هاست های ایرانی میزبانی می شوند. اگر یک دستگاه با IP ایران یا موقعیت ایران باشد و به یک سایت که در هاست ایران است و در موقعیت ایران میزبانی می شود مورد دسترسی قرار گیرد، سرعت دسترسی بیشتر خواهد بود.

هاست ایران

از جمله مزایای هاست ایران این است که با توجه به موقعیت ایران آن و دسترسی کاربران ایرانی سرعت دسترسی به سایت و سرور بیشتر خواهد بود. در اصل می توان گفت سرعت پاسخدهی افزایش میابد. یکی از پرسرعت ترین هاست ایران که ارائه می شود در دیتاسنتر آسیاتک می باشد. دیتاسنتر آسیاتک یکی از محبوب ترین دیتاسنتر های ایرانی می باشد که سرویس های مناسبی ارائه می دهد. از این رو اکثر سرورهای میزبانی های ایرانی در این دیتاسنتر می باشد.

هاست پرسرعت ایران

یکی از میزبانی هایی که هاست پرسرعت ایران را ارائه می دهد میزبانی دهاستینگ می باشد. این هاستینگ با استفاده از سرورهای بسیار خلوت و سخت افزار قوی هزینه های بسیار مناسبی را ارائه می کند. دهاستینگ را می توان از میزبانی های جدید تلقی کرد که بسیار هم خوب عمل می کند.

برای تهیه یک هاست پرسرعت ایران می بایست دقت کرد که سرور ها چه سخت افزاری دارند و چه میزان سایت در آن ها میزبانی می شود. سرعت در لود سایت بسیار مهم می باشد که برترین فاکتور در این زمینه مربوط به هاست می شود. تهیه هاست پرسرعت ایران هم یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی است که قصد تهیه سرویس ایرانی را دارند.

هاست وردپرس ایران

هاست وردپرس ایران نیز از محبوب ترین سرویس هایی است که بسیاری از کاربران در سطح اینترنت بدنبال آن هستند. هاست وردپرس ایران هاستی است که در دیتاسنترهای ایرانی میزبانی می شود و مخصوص وردپرس می باشد. هاست وردپرس ایران را می توانید بطور معمول در هر میزبانی پیدا کنید.

اگر شما یک سایت وردپسی دارید و قصد دارید برای آن در ایران یک هاست تهیه کنید، هاست وردپرس ایران بهترین گزینه برای شما است. البته هاست وردپرس در هر دیتاسنتری قابل میزبانی است و صرفاً مربوط به یک کشور مثل ایران نیست.

ثبت دامنه

تفاوت هاست ایران و هاست وردپرس ایران

هاست ایران و هاست وردپرس ایران هر دو در کشور ایران و حتی شاید در یک دیتاسنتر میزبانی شوند. اما مسئله ای که باعث می شود این دو با یکدیگر متفاوت باشند این است که هاست وردپرس ایران برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه سازی شده است. این در صورتی است که هاست ایران تنها بصورت یک هاست لینوکسی بوده که در دیتاسنتر ایران میزبانی می شود.

البته این موضوع را فراموش نکنید که در هاست ایران هم می توان سایت وردپسی راه اندازی کرد. در هاست وردپرس هم می توان هر سیستم مدیریت محتوایی را راه اندازی کرد. نام آن ها این هاست ها را محدود نمی کند. تنها این هاست های ورپرس برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه شده اند.

بسیاری از محدودیت ها در هاست ایران در هاست وردپرس ایران کمتر شده اند. مثل محدودیت حجم آپلود یا حتی بعضاً موارد فنی. پس بهتر است اگر از وردپرس استفاده می کنید حتماً هاست وردپرس ایران تهیه کنید تا یک هاست ایران. اگر سودی برایتان نداشته باشد قطعاً ضرری هم ندارد.

خرید هاست ایران - خرید هاست وردپرس ایران

بازدید : 69
شنبه 30 اسفند 1399 زمان : 2:17

رزین چیست؟ رزین یک ماده ترکیبی بصورت طبیعی و مصنوعی می باشد که بسیار چسبناک بوده و در شرایطی نیز بصورت سخت و محکم می شود که قابلیت حل شدن در آب را ندارد به جز الکل. این ماده ترکیبی در ساخت محصولات و دست سازه های رزینی نقش بسیار مهمی دارد و در بسیاری از محصولات ساخته شده هنری که جلوه های بصری بسیار زیبایی دارند این ماده نقش مهمی داشته است.

رزین چیست؟

همانطور که در رابطه با رزین چیست گفته شد رزین یک ماده ترکیبی است و در سازه های هنری نقش مهمی را ایفا می کند. در ساخت محصولات رزینی نیز از این ماده در شرایط و ترکیب ها و شکل های مختلفی استفاده می شود. این رزین ها از ساخت یک محصول هنری گرفته تا چسب کاری تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه نقش بسیار مهمی را در جامعه دارد.

رزین طبیعی

برخی از این ماده ها که در طبیعت و در ریشه درختان یافت می شوند را رزین طبیعی می گویند. این رزین ها تنها در طبیعت یافت می شود و از دیرباز در جامعه توسط انسان ها استفاده می شده است و کاربردهای زیادی داشته است. رنگ رزین های طبیعی که بدلیل این که از گیاهان و درختان گرفته می شود به رنگ های قهوه ای بیشتر هستند و میزان سختی آن ها با رزین های دیگر متفاوت است که بعضاً از رنگ رزین جهت تغییر رنگ آن استفاده می شود.

بازدید : 126
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:43

امروزه سرعت بخشیدن به وب سایت و زمان لود و بارگزاری سایت بسیار مهم بوده و فعال سازی Gzip در هاست یکی از مهم ترین عوامل افزایش سرعت سایت می باشد که هر وب سایت نیاز است تا از این ویژگی جهت بهبود سرعت سایت خود استفاده کند. بسیاری از مدیران سایت ها شاید در جریان نباشند که این ویژگی در هاست یا سایت آن ها فعال بوده و یا بدرستی عمل می کند یا خیر. بسیاری بر این باورند که این ویژگی می بایست توسط شرکت های هاست یا میزبانی وب فعال شود و دیگر نیازی نیست دست به کاری بزنند که در ادامه نیز به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

Gzip چیست؟

فعال سازی Gzip در هاست

Gzip یک روش فشرده سازی فایل ها می باشد که داده های یک وب سایت را پیش از این که به مرورگر کاربر ارسال کند فشرده می کند که باعث کاهش حجم فایل ها و افزایش سرعت دانلود آن ها می شود که در نتیجه باعث افزایش سرعت وب سایت می شود. این فایل های فشرده شده توسط مرورگر ها بلافاصله پس از دریافت از حالت فشرده خارج شده و نمایان می شود. این عملیات بگونه ای با سرعت انجام می شود که کاربران متوجه این امر نمی شوند.

Gzip با استفاده از الگوریتم های فشرده سازی خود فایل هایی مانند html، java script، jquery، css و بسیاری از فایل های دیگر را فشرده سازی می کند. فشرده سازی فایل ها بگونه ای که دچار تخریب نشوند و در کنار استفاده از کش در سایت می تواند در افزایش سرعت سایت ها بسیار بسیار موثر باشد. با توجه به این که مدیران سایت ها وب سایت خود را پس از طراحی سایت در سایت هایی مانند جی تی متریکس آنالیز می کنند، استفاده از Gzip بسیار اشاره شده و تاکید بر استفاده از آن همواره در اکثر سایت های آنالیز قابل مشاهده است.

فعال سازی Gzip در هاست و سایت

امروزه با توجه به این که افزایش سرعت سایت ها بسیار مطرح شده و برای مدیران سایت ها مهم بوده است، در اکثر میزبانی های وب و هاستینگ ها این ویژگی بصورت خودکار فعال شده می باشد. اما با این حال بسیاری از کاربران پس از آنالیز و خطاهایی که در رابطه با Gzip مشاهده می کنند گمان می کنند که این ویژگی در هاست یا سرور فعال نمی باشد و شروع به گفتگو با پشتیبانان مبنی بر فعالسازی آن دریافت می کنند. باید به این مسئله اشاره کرد که تنها فعال کردن این ویژگی در هاست به شما کمک نمی کند و خود می بایست دست به کار شوید.

فعال سازی Gzip در وردپرس

با توجه به این که بسیاری از سایت هایی که طراحی و پیاده سازی می شوند با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد، باید بدانید که تنها با نصب یک افزونه می توانید وضعیت استفاده از این ویژگی را با فعال سازی Gzip در هاست، در سایت خود نیز احساس کنید. استفاده از افزونه های کش در سایت های وردپرسی هم می تواند به فعال سازی Gzip در هاست و نتیجه ای که می دهد را گسترش دهد و هم سرعت سایت وردپرسی شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

فعال سازی Gzip در وردپرس با نصب افزونه

اگر شما هم از سایت های وردپرسی استفاده می کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست وردپرس می باشد تا نتیجه بهتری دریافت کنید. نصب افزونه هایی مثل wp-rocket که از نظر این مجموعه بهترین و کامل ترین افزونه در زمینه بهینه سازی سایت می باشد بسیار پیشنهاد می شود. با توجه به این که gzip بصورت پیش فرض در هاست وردپرس و تمام هاست های این مجموعه فعال می باشد، تنها نصب این افزونه و چند تنظیم بسیار ساده می تواند این مسئله را برای همیشه برای شما رفع کند.

استفاده از افزونه های دیگری مثل w3 total cache یا wp super cache نیز این مسئله به شما کمک شایانی می کند و مسئله ای که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که پیش از استفاده از این افزونه ها مطمئن شوید یک بکاپ سالم جهت بازگردانی دارید و از تمام قسمت ها و امکانات این افزونه ها استفاده نکنید زیرا ممکن است وب سایت شما را دچار خطا و مشکل کند.

در مجموعه دهاستینگ ویژگی مهمی مانند Gzip بصورت پیشفرض فعال می باشد و در تمام سرویس ها و هاست های تهیه شده از این مجموعه خیالتان را آسوده می کند که به بهترین شکل ممکن عملکرد خود را نشان می دهد. استفاده از این ویژگی در یک سایت استاندارد و بهینه با سرعت بالای هاست می توانید سرعتی بی نظیر در کنار ما تجربه کنید.

ادامه مطلب فعال سازی Gzip در هاست

بازدید : 160
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:43

گاهاً لازم است کاربرانی که از گواهینامه https در هاست سایت خود استفاده می کنند لینک های خود را از http به https ریدایرکت یا هدایت کنند. البته لازم به ذکر است که زمانی که در ابتدا هاست تهیه می شود در بسیاری از هاست ها و میزبانی های وب این گواهینامه فعال است و بهتر است کاربران از همان ابتدا سایت خود را با https باز کرده و شروع به طراحی و لینک دهی کنند. در این حالت دیگر نیازی به ریدایرکت http به https به صورت خودکار در cpanel نمی باشد.

آموزش ریدایرکت HTTP به HTTPS به صورت خودکار در Cpanel

ریدایرکت HTTP به HTTPS

اما کاربرانی که در ابتدا سایت خود را بدون این گواهینامه امنیتی طراحی نموده اند و قصد داشته باشند که آن را تغییر دهند، می بایست علاوه بر تغییر لینک های سایت از این ریدایرکت استفاده کنند که در آموزش ریدایرکت HTTP به HTTPS به صورت خودکار در Cpanel توضیح داده می شود. برای انجام این کار می بایست ابتدا وارد File manager در هاست سی پنل خود شوید. پس از آن وارد فایل htaccess شده و کدهای زیر را درون این فایل قرار دهید:

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS} off
RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

ریدایرکت HTTPS به HTTP

همچنین ممکن است کاربران بدلیل مشکلاتی که برایشان ایجاد می شود یا حتی میل شخصی دیگر نخواهند از این گواهینامه امنیتی استفاده کنند. در این حالت می بایست مجدد به روش پیشین کد زیر را در فایل htaccess خود قرار دهید:

RewriteCond %{HTTP:X-Forwarded-Proto} =https
RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

در این بین می بایست به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • اگر فایل htaccess را نمی بینید، در قسمت setting در file manager گزینه show hidden files را بزنید
    • اگر باز هم فایل htaccess وجود نداشت، آن را خودتان بسازید یا اگر از وردپرس استفاده می کنید یکبار پیوندهای یکتا را ذخیره کنید تا ایجاد شود
  • این قطعه کد می تواند در ابتدا یا انتهای فایل htaccess قرار بگیرید و بین خطوط دیگر نباشد
  • با هر بار برداشتن و قرار دادن این کدها عملکرد آن ها را می توان متوقف کرد
  • اگر از سیستم های مدیریت محتوایی مثل وردپرس استفاده می کنید، می توانید از افزونه هایی نظیر Really simple ssl نیز استفاده کنید
  • در صورت فعال بودن ssl در قسمت تنظیمات همگانی وردپرس نیز می توانید لینک ها را از http:// به https:// تغییر دهید

کاربران دهاستینگ در صورت وجود مشکل در فعالسازی SSL یا حتی مشکل در آموزش ریدایرکت HTTP به HTTPS به صورت خودکار در Cpanel می توانند با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی فنی اعلام کنند تا این مورد برای آن ها بررسی شود. همچنین قابل ذکر است که این مجموعه در تمام سرویس های خود SSL رایگان ارائه می دهد و هر ساله بصورت خودکار این گواهینامه های امنیتی بطور رایگان تمدید می شوند.

بازدید : 112
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:44

هاست و دامنه چیست؟ با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کار های تمام دنیا مسائل مرتبط و مشکلات و سوالات توسط بسیاری از مردم در زمینه هاست و دامنه و حتی استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است. بطور کلی می توان گفت تهیه هاست و دامنه از ابتدایی ترین اموری است که در ایجاد یک وب سایت نیاز می باشد و کاربر می بایست آن ها را تهیه و آماده کند تا بتواند زمینه های طراحی وب سایت خود را فراهم کند.

هاست چیست؟

هاست فضای میزبانی مجازی است که در یک سرور بصورت اشتراکی یا اختصاصی ایجاد شده است. هر وب سایتی برای طراحی و استفاده می بایست در یک فضایی میزبانی شود یا ساده تر بگوییم فایل های آن بارگزاری و قابل خواندن شود. این فضای میزبانی بصورت مجازی توسط یک میزبانی در اختیار کاربران قرار داده می شود اما در نهایت به یک سرور ختم می شود که دارای سخت افزارهایی مثل هارد دیسک می باشد و اطلاعات شما هم در آن هارد دیسک ذخیره می شود.

چرا باید هاست داشته باشیم؟

به جهت این که فایل های سایت شما توسط افرادی که وب سایت را باز می کنند در دسترس و قابل خواندن باشد، می بایست این فضا وجود داشته باشد که همه کاربران به آن ها دسترسی داشته باشند. شاید این سوال امنیتی برایتان ایجاد شود که در این حالت دیگر همه می توانند به فایل های شما دسترسی پیدا کنند و باعث می شود دیگر امنیتی نداشته باشید. پاسخ پرسشتان کاملاً واضح است. تمامی فایل ها در این فضای میزبانی دارای سطح دسترسی هستند و کاربران تنها دسترسی خواندن دارند و دسترسی نوشتن تنها برای مدیران می باشد.

چه نوع هاستی باید داشته باشیم؟

پاسخ این پرسش کاملاً بستگی به وب سایتی که می خواهید در این فضای میزبانی بارگزاری کنید دارد. بیشتر منظورمان از این حرف نوع کدنویسی و برنامه نویسی سایت شما می باشد یا اینکه چگونه می خواهید سایت را طراحی کنید و یا از چه سیسنمی قصد استفاده دارید. بطور مثال اگر قصد استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس که محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد را داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما هاست وردپرس می باشد. در هاست وردپرس انواع زبان های برنامه نویسی مثل php بطور کامل پشتیبانی می شود. اما ممکن است برخی افراد قصد داشته باشند که سایت خود را با زبان asp طراحی کنند که در این حالت استفاده از هاست ویندوز پیشنهاد می شود.

تخصصی ندارم، چگونه هاست تهیه کنم؟

تهیه هاست همانند تهیه یک محصول فیزیکی می باشد. صرفاً نیازی نیست که حتماً در آن زمینه متخصص باشید. کافیست بدانید قصد انجام چه کاری را دارید و آن موارد را با کارشناسان فروش شرکت های میزبانی مطرح کرده و با آن ها مشورت کنید تا بهترین گزینه ها برای انتخابتان به شما ارائه شود. همچنین با استفاده از جستجو در موتورهای جستجوگری مثل گوگل می توانید اطلاعات خود را در رابطه با زمینه های مختلف در میزبانی افزایش دهید.

ویژگی های یک هاست خوب چیست؟

اگر بدنبال تهیه هاست باشید و در گوگل جستجو کرده باشید، قطعاً وب سایت های میزبانی بسیاری مشاهده می کند که هم ممکن است باعث افزایش اطلاعات شما در این زمینه شود و هم ممکن است شما را گیج کند که در این مورد به شما حق می دهیم. هاست ها انواع و ویژگی های مختلفی دارند که ممکن است در تهیه آن ها دچار سردرگمی شوید. سعی می کنیم در این مقاله بطور خلاصه به برخی از ویژگی های یک هاست خود اشاره کنیم:

هاست و دامنه چیست؟

هاست و دامنه چیست؟

  • از یک مجموعه معتبر تهیه شود
  • سخت افزار قوی داشته باشد
  • نرم افزارهای بروز و بدون مشکل داشته باشد
  • پشتیبانی مجموعه هاستینگ قوی و به موقع باشد
  • هزینه های تمام شده بصورت دوره ای قابل قبول باشد
  • در سرور شلوغ و پرمصرفی نباشد
  • مشکلات امنیتی ایجاد نشده باشد
  • مانیتورینگ لحظه ای داشته باشد
  • نیازهای شما را طبق نوع آن براورده کند

دامنه چیست؟

دامنه آدرس اینترنتی شما می باشد که شما یا ثبت دامنه، کاربران یا هر فرد دیگری با وارد کردن آن در مرورگر های خود می توانند آن را باز کرده و مشاهده کنند. دامنه به قسمت تقسیم می شود. قسمت اول نام موردنظر شما و قسمت دوم پسوند آن می باشد. بطور مثال نام دامنه ما thdesigner و پسوند آن ir می باشد. کاملاً واضح می باشد که نام ابتدایی دامنه سلیقه ای می باشد و هیچ الزامی وجود ندارد که به چه شکل باشد اما می بایست طبق یک سری قوانین و در یک سری چارچوب های رعایت شده انتخاب شود. قسمت دوم که پسوند دامنه می باشد هم سلیقه ای است اما انتخاب شما می بایست برجسب برخی موارد باشد.

چگونه نام دامنه را انتخاب کنم؟

پر تکرار ترین پرسش کاربران تازه کار نحوه انتخاب نام دامنه شان می باشد و طبیعی است که در این مورد نیاز به راهنمایی داشته باشد. نام دامنه کاملاً سلیقه ای است و به همین جهت نمی توان خیلی در این مورد از شخصی راهنمایی گرفت. این نام می بایست منطبق بر نام کسب و کار یا کاری که انجام می دهید باشد. بطور مثال اگر فروشگاه اینترنتی می باشد استفاده از کلمه هایی مثل shop یا kala می توانید تاثیر گذار و مناسب باشد. مواردی که می بایست در انتخاب نام دامنه در نظر داشته باشید:

  • کوتاه و مختصر باشد
  • خیلی راحت تلفظ شود
  • خیلی راحت قابل نوشتن باشد
  • از کاراکترهای خاص و نماد ها نمی توانید استفاده کنید
  • به کسب و کارتان بیاید
  • از انتخاب نام های عجیب و غریب بپرهیزید

چگونه پسوند دامنه را انتخاب کنم؟

پرسش دیگری که پاسخ به آن بسیار ساده می باشد انتخاب پسوند دامنه است. در ابتدا دقت داشته باشید که نوع پسوند دامنه شما هیچ تاثیری در نوع سایت شما ندارد. بهتر است اینطور بگوییم که برخی گمان می کنند که اگر دامنه ir که برای کشور ایران می باشد را تهیه کنند فقط برای این کشور قابل دسترسی است که کاملاً اشتباه است. هر پسوند دامنه و نام دامنه ای که داشته باشید برای تمام دنیا قابل دسترسی است. مواردی که می بایست به آن ها در انتخاب پسوند دامنه در نظر داشته باشید:

  • با توجه به هزینه های متنوع، بر اساس بودجه خود انتخاب کنید
  • سعی کنید از پسوند های محبوب مثل ir یا com استفاده کنید
  • نوع گفتن و نوشتن آن ساده باشد
  • به کسب و کارتان بیشتر بیاید مثل اگر فروشگاه اینترنتی هستید دامنه shop. زیباست
  • پس از قطعی شدن تصمیم خود آن را انتخاب کنید زیرا قابل تغییر نیست

برای تهیه دامنه چه مدارکی نیاز است؟

و در نهایت میرسیم به مهم ترین پرسش. در این مقاله قصد می کنیم تنها در رابط با دامنه های محبوب و پرفروش ir و com را مثال بزنیم. همانطور که می دانید دامنه ir یک دامنه ملی می باشد و زیر نظر سامانه ایرنیک ثبت و تایید می شود. جهت تهیه این دامنه ها می بایست به این سامانه به آدرس اینترنتی nic.ir مراجعه کرده و یک شناسه ایجاد کنید یا بطور ساده تر ثبت نام انجام دهید. سپس بر اساس شناسه خود دامنه موردنظر را تهیه کنید. دقت داشته باشید که تهیه دامنه مستلزم تایید این سامانه می باشد. مدارک موردنیاز برای ثبت دامنه بصورت حقیقی تنها اطلاعات شخصی شما است و در صورت نیاز تنها می بایست کارت ملی و شناسنامه ارسال شود.

بر خلاف تهیه دامنه های ملی، دامنه های بین المللی نیاز به مدارک و تایید ندارند. اما موضوعی که قابل توجه است مبحث تحریم ها می باشد که با استفاده از اطلاعات غیر ایرانی توسط هاستینگ ها این دامنه ها بدون مشکل ثبت و قابل استفاده خواهند بود. شاید برایتان سوال ایجاد شود که چگونه این دامنه می تواند متعلق به شما باشد در صورتی که با نام شما نباشد. در پاسخ به این پرسش باید گفت که دامنه های بین المللی با ایمیل شخصی شما ثبت می شود و مالکیت این دامنه ها نیز با ایمیل شخصی شما می باشد که دیگر مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

خلاصه مطلب هاست و دامنه چیست

هاست فضایی جهت ذخیره فایل ها و دامنه جهت باز شدن و خواندن آن ها می باشد. یک ملک را نظر بگیرید، هاست خانه شما است و دامنه آدرس خانه شما. جهت طراحی سایت خود می بایست حتماً هاست و دامنه تهیه کنید. نوع هاست می بایست بر اساس نوع سایت شما باشد و انتخاب دامنه کاملاً سلیقه ای و بر اساس بودجه شما می باشد. در نهایت دهاستینگ مفتخر است تا در تهیه هاست و دامنه میزبان شما باشد.

بازدید : 119
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 14:45

ارسال ایمیل با smtp در وردپرس: اگر در هاست سایت خود را با سیستم مدیریت محتوایی همچون وردپرس ایجاد کرده اید و آن را با یک قالب وردپرس طراحی کرده باشید، پس از کسب تجربه های متعدد متوجه مزایا و معایب این سیستم شده اید. اینکه هاست خود را از کدام شرکت هاستینگ تهیه می کنید خیلی مهم نیست، زیرا بسیاری از محدودیت ها برای تمام سرورها مشترک هستند. یکی از این محدودیت ها ارسال ایمیل است. این محدودیت بطور مشابه در اکثر سرورها، تعداد ۳۰ ایمیل در ساعت را برای کاربران ایجاد کرده است. اگر این حجم ارسالی از سرویس شما افزایش پیدا کند، قطعاً تیکتی تحت عنوان اخطار در ارسال ایمیل یا فشار به سرور دریافت خواهید کرد. البته باید اشاره کرد که در بسیاری از مواقع نیز، در افزونه وردپرس نیز این مشکل مشاهده شده و بسیاری از ایمیل ها در افزونه های مختلف ارسال نمی شوند. در ادامه با وبیت همراه باشید تا این مشکل را بررسی و راه حلی برای آن بیابیم.

نحوه ارسال ایمیل با smtp در وردپرس

عبارت smtp مخفف واژه Simple Mail Transfer Protocol می باشد که ترجمه آن به فارسی در ویکی پدیا”قرارداد ساده نامه‌ رسانی” آمده است. بطور اختصار SMTP، پروتکلی ساده و در عین حال مهم و اساسی برای انتقال ایمیل است. این اصطلاح از آن رو به کار می‌رود که نسبت به سایر پروتکل‌ های ایمیل قبلی بسیار ساده عمل می‌کند. SMTP فقط به نام کاربری و دامنه نیاز دارد تا مستقیم پیغام را به سمت گیرنده مسیریابی کند. SMTP یک پروتکل ارسال است و برای دریافت مناسب نیست، به همین دلیل برای دریافت ایمیل به جای SMTP از پروتکل‌های دریافت ایمیل مثل پروتکل دستیابی به پیغام در اینترنت و پاپ۳ استفاده می‌شود. حال قصد داریم از این پروتکل در وردپرس استفاده کنیم و مشکل ارسال ایمیل را تا حد قابل توجهی حل کنیم.

آموزش ارسال ایمیل با smtp در وردپرس

برای استفاده از این سرویس کافی است تا یک اکانت در گوگل یا یاهو داشته باشید. پیشنهاد می شود نام ایمیل شما دقیقا نام وب سایتتان باشد، مثلا: vebeet@yahoo.com. حال به قسما افزونه ها و افزودن در وردپرس خود رفته و عبارت WP Mail SMTP را جستجو کنید تا افزونه مذکور را بیابید. پس از نصب و فعالسازی این افزوه کافی است تا به قسمت تنظیمات > Email بروید و تنظیمات این افزونه را جهت ارسال ایمیل ها انجام دهید. افزونه فوق نیز در مخزن وردپرس موجود هست و می توانید از وبیت نیز آن را دریافت کرده و از طریق بارگزاری افزونه ها آن را نصب و فعال کنید. این افزونه محبوب بیشاز ۶۰۰ هزار نصب و فعال دارد که دلیلی برای استفاده نکردن را برای کاربران نذاشته است.

پس از کلیک بر روی این گزینه، وارد تنها صفحه ای از این افزونه می شود که باید دسترسی های ایمیل خود را در آن وارد کنید. این دسترسی شامل آدرس ایمیل یا جیمیل شما و رمز عبورتان است. طبق تصویر توضیحات به شرح زیر می باشد:

From Email: ایمیل خود را برای ارسال پیام به کاربران وارد کنید. بهتر است در این بخش جیمیل خودتان را به وردپرس متصل کنید.
From Name: نام ایمیل هایی که برای کاربران ارسال می کنید را مشخص نمایید.
Mailer: تنظیمات این بخش را بر روی حالت دیفالت (Send all WordPress emails via SMTP) قرار دهید. تا ایمیل های سایت را از این بعد با smtp وردپرس ارسال کنید.
Return Path: برای تعیین مسیر بازگشت ایمیل ها است. اگر می خواهید کاربران به همین جیمیل، پاسخ شان را ارسال کنند، فعال سازید. سپس تنظیمات این بخش را ذخیره نمایید.

این بخش برای تنظیمات smtp وردپرس است. اگر در تنظیمات فوق گزینه Send all WordPress emails via SMTP را انتخاب کردید، تنظیمات این قسمت را انجام دهید.

SMTP Host: از طریق اطلاعات دریافتی از گوگل تعیین نمایید. عبارت smtp.gmail.com در کادر آن وارد نمایید. اگر از سرویس یاهو استفاده می کنید، بدین شکل وارد کنید: smtp.mail.yahoo.com
SMTP Port: پورت سرور ایمیل را تعیین نمایید. پورت گوگل برای ssl برابر با ۴۶۵ است. این عدد برای یاهو نیز یکسان می باشد.
Encryption: با توجه به تنظیمات فوق گزینه ی Use SSL encryption را انتخاب نمایید.
Authentication: اگر گزینه ی No: Do not use SMTP authentication را فعال نمایید، لازم نیست اطلاعات زیر را وارد کنید. اما با فعالسازی گزینه Yes: Use SMTPP authentication، اطلاعات smtp وردپرس را در ادامه تعیین کنید.
Username: نام کاربری خود را وارد کنید. درواقع همان آدرس ایمیل برای ارسال پیام به کاربران است.
Password: رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید.

در نهایت طبق شکل فوق که انتهای صفحه افزونه می باشد، پس از ذخیره سازی بهتر است تا یک ایمیل را بعنوان تست وارد کنید و بر روی دکمه Send Test کلیک کنید تا از صحت این موضوع مطمئن شوید. اگر ایمیل برای شما قابل دریافت بود، بدین معناست که اطلاعات سرویس دهنده ایمیل خود را درست وارد کرده اید. در غیر اینصورت اطلاعات اشتباه است و باید آن ها را اصلاح کنید. طبق روش فوق، می توانید تمام ایمیل را ها کامل و صحیح و بدون هیچ محدودیتی در وردپرس دریافت کنید. فقط دقت داشته باشید که پلتفرم های این سرویس ها ممکن است گاهی اوقات تغییر کند یا دچار مشکل شود که ممکن است ایمیل ها با تاخیر دریافت شود. درحال حاضر این افزونه بدون هیچ مشکلی کار می کند. از این افزونه می توانید در طراحی سایت های خود استفاده کنید.

تعداد صفحات : 29

درباره ما
هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و خدمات وب طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و سئو سایت
آمار سایت
  • کل مطالب : 314
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1878
  • بازدید کلی : 897065
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه